Crand Canyon

Under torsdagen besökte vi på bussturen Crand Canyon. Sydafrikanen som jag lärde känna dagen innan åkte till en annan del så vi mötte upp varandra på kvällen. Jag åkte till den västra sidan. Först en två timmar lång bussresa från hotellet, sedan fick jag byta buss till en annan buss (reser man ensam blir man placerad på lite olika bussar..). Fick sitta på den i en timme innan busschaffören tyckte det var dags att åka. Den bussen tog lite drygt en halvtimme. Sedan kom vi fram till turistinformationen typ och därifrån tog det ytterligare tio minuter med en annan buss :P Likadant på vägen hem... Men det gjorde inte så himlans mycket - för jag fick ju se ett av världens sju underverk :D Hur häftigt som helst!!!! Lärde också känna några människor från Singapore, så det kanske blir en resa dit någon gång? ;)
 
Tänk hur vackert det ser ut på bilderna och så gångrar ni det med 1000.. Då är vi nog i närheten av hur det såg ut!! När jag kom tillbaka till hotellet tog jag en dusch och väntade på Liz :) När hon var tillbaks åt vi middag på en buffé, gick sedan en lite promenad ute och åkte sedan upp i hotelltornet där vi hade utsikt över hela Vegas :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0