Foten

Ni som läser denna blogg borde ha förståt att min fot inte mår så himlans bra och i söndags när jag kom hem från city var fotknölen helt svullen - och dessutom röd :/ Och eftersom jag faktiskt har en värdpappa som är läkare så frågade jag honom vad han tyckte. Han tyckte inte det såg bra ut så igår skickade han mig till (typ) vårdcentralen han är delägare i. Och jag blir fortfarande förundrad över hur saker och ting fungerar i detta land - har någon lite makt kan hen göra precis som hen vill (och människorna i hens närhet också ;)). När jag kom till stället sa jag att Dr RJ skickat mig och så gav jag fram en lapp där han skrivit vad han ville. Jag fick fylla i lite uppgifter samtidigt som kvinnan i receptionen bad om ursäkt hela tiden över att det tog lite tid - haha, är man chefens aupair så är man ;) Iallafall, när vi var klara med alla uppgifter så bad hon mig sätta mig ner och vänta en stund (jag tänkte mig tjugo minuter, en halvtimme) som visade sig vara cirkus två minuter. De röntgade sedan foten och jag fick åka hem.


På kvällen tittade min värdpappa på bilderna och han tror att ett muskelfäste har gått av eller liknande :( Får se hur resemånaden blir... Iallafall så ska han skicka mig till en annan läkare så kanske får en snygg sko att gå med - jaja, det löser sig alltid!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0