Lite sämre med bloggen nu...

Och så kommer det vara tills jag kommer hem igen.. :) HEM!! :D Iallafall, ska väl berätta hur min sista månad i detta land kommer se ut! Imorgon är det skolavslutning så på onsdag och torsdag har jag lilla S hela dagen. På fredag åker vi mot flygplatsen för att åka till Miami :D Jippi! Vi ska bo på Fountain Blue. Pool, hav och sol! Kan inte bli bättre ;)


På onsdag åker vi hem igen men då börjar nästa äventyr - för då kommer ju Martina och Mikaela hit en vecka. Torsdag-söndag kommer jag åka fram och tillbaka från city (sover hos Caroline en av nätterna iallafall ;)). Blir att turista de sista dagarna i min älskade stad - fast lite shopping blir det nog också ;) Hihi! Den 17-18 juni ska jag och nya aupairen jobba tillsammans så hon lär sig lite, har ju skrivit en bok som förhoppningsvis hjälper henne lite. Och så den 20:e åker jag till SF!!!! :D För att börja det riktiga äventyret. San Fransisco, Las Vegas och Los Angeles - tre städer jag drömt om att se, och nu får jag äntligen göra det :D Kan knappt vänta!!


Ska försöka lägga in ett inlägg då och då - så fortsätt kika in ;) Och jag såklart uppdatera när jag kommer hem till Sverige - för detta var ju faktiskt en vardagsblogg innan jag åkte som aupair!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0