Om S får bestämma ;)



Då blir det sallad till middag! Jag orkar inte ens tjata om att hon kanske ska äta lite protein eller kolhydrater, för just nu är hon inne i en period där den maten jag gör inte är god... Jaja! Idag blev det nästan exakt 14 timmars jobb, så är rätt redo för sängen om man säger så :P Imorse tog vi det lugnt, och sedan åkte vi till ett kalas. Skulle ta en timme dit, tog en timme och 45 minuter.. Det är ju rätt bra om stället säger rätt adress på deras hemsida :P Men jag är inte den som är den, så blev både två gånger spring-ut-ur-bilen-och-fråga-första-bästa och ett samtal till stället :) Det var inte bara jag som hade tappat bort mig :P

Efter kalaset åkte vi till gamla grannarna i Pennington och lekte i tre timmar. Sista gången jag träffar dem så det var lite ledsamt, för hela den familjen är bara helt underbar!! Väl hemma blev det som sagt middag, fiolspel, iPadspel och så bestämde S vad jag ska ha på mig för kläder, skor och smycken på hennes skolavslutning på tisdag.. ;) Nu ska jag sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0