Besök - dag 1

Ni får stå ut med att jag inte bloggar så mycket nu ;) Har inte orkat förbereda inlägg som jag vanligtvis gör - så det är lite paus helt enkelt! Men nu är de i city och besöker 9/11-memorial, så jag har lite tid! Det var otroligt skönt att krama om mamma igen efter nästan sex månader, och Helen efter mer än 9 månader - träffade henne på studenten sista gången tror jag... Länge sedan iallafall!

Vi åkte och hämtade lilla S, åkte sedan och handlade i mataffären och sedan åkte vi hem. R lagade mat och vi lyssnade på hans livs problem - som vanligt alltså! Hade önskat lite grejer från Sverige och som vanligt levereras de alldeles för mycket grejer :D


EpiPen så jag kan överleva om jag får en reaktion, massor med godis (inte allt till mig dock :P), påskfjädrar så vi får lite påsk här också och brev från lilla plutten där hemma!! :D Bättre lillasyster kan man inte ha <3 Efter maten blev det inte så mycket mer, mamma och Helen var inne på 24 timmar så de var rätt trötta. Men jag och mamma låg och pratade lite innan vi somande :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0