Ledig dag :D

Igår var jag som sagt ledig, vilket var väldigt skönt måste jag säga!! Först satt jag inne lite och skypade med Elin, sötnosen. Tusen frågor på 1 minut - bara hon som klarar av det ;) Men jag gillar henne ändå!! Fick också ett mail från CC där det stod att jag innan 30:e mars ska ha önskat flyg hem :O Lämnade jag inte nyss Sverige???? Så trots att jag precis lämnade Sverige så ska har jag nu cirka två veckor på mig att boka min resemånad :) Har rätt bra koll på vad jag ska göra och vilka datum, men vi får se vad som sker!

Sedan åkte jag vidare mot Malin för lunch och skratt :D Vi åkte och köpte kinamat som vi intog i solen, sedan lyssnade vi på svensk radio och låg i gungmattan tills hon var tvungen att jobba :P Då åkte jag en sväng till The Mall at Short Hills och tittade lite. Hittade världens snyggaste skor... :/ Sedan blev det glass ute i solen. Choklad blandat med banan :D


Åkte hem en sväng innan jag gick över till grannen. Full rulle var det där idag, kompisar och kusin :) Alla är så snälla!!! Vi pratade om att jag gärna stannat kvar här och pluggat och då föreslog K att hon kunde prata med sina "sjuksköterske-kompisar" och se vilken skola som var bäst ;) Hon föreslog tillochmed en "fest" så hon kunde bjuda in alla ;) När alla gått och lilla C äntligen somnat placerade vi oss i varsin soffa och började titta på sista filmen av Starwars-serien innan jag var tvungen att gå hem. Har man curfew så har man :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0