Premiär för korta byxor

Igår var vädret underbart så jag fick till och med inviga trekvartsbyxor :D SÅ SKÖNT! Tror till och med att att ansiktet blivit lite rött, så fortsätter det såhär så kommer jag vara en tomat när jag kommer hem till Sverige :) Min lilla flicka har Spring Break nu i två (!) veckor så har verkligen fasat över dessa veckor. Men det har faktiskt börjat bra! Idag är jag helt ledig eftersom barn och pappa är i Phil hos mamma. Så ska ta mig en tur till Malin för lunch - skulle inte förvåna mig om vi tar en glass också ;) Igår var jag, S och min värdpappa ute nästa hela dagen och planterade blommor och frön tillsammans. Så mysigt, och för första gången fick jag känslan att jag inte kan åka ifrån denna familj. Blir så kanske när man snart är hemma ;)



Vi planterade också Iris på framsidan, min värdpappa grävde och jag planterade, inte för att jag tror att de kommer växa så näringsfattig jorden är här... Men den som lever får se! :P På eftermiddagen åkte jag och S till lässkolan och fick sedan vänta där på min värdpappa, men det gjorde inte så mycket för vi hann både städa bilen (oj så mycket skräp) och sjunga genom takluckan ;) De åkte sedan mot Phil och jag åkte till affären för att handla :) Jag har länge varit sugen på svampstuvning på macka så igår slog jag till - och oj vad gott det var :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0