Tre fjärdedelar!

Nu (igår) har jag klarat av tre fjärdedelar av ett år och paniken börjar så smått komma smygande. Jag vill verkligen komma hem nu, men samtidigt så har jag så mycket här som jag inte vill släppa. Underbara vänner, NYC, grannar och lilla S. Igår fick jag för första gången en stor klump i magen när vi pratade om att det kommer en ny aupair.. Inte för att de har hittat någon än, men den dagen kommer väl också.. Dessutom frågade R om jag visste någon som letar familj för tillfället :( Och lilla S blev också ledsen och kom och gav mig en kram <3 Det var lite jobbigt igårkväll helt enkelt - men som Malin säger - jag vill inte vara aupair ett år till ;) Passade också på att önska flyg hem så förhoppningsvis landar jag i Sverige en fredag och ska kramas MASSOR!!!!

Jobbade igår i cirka åtta timmar och jag och S spenderade dessa timmar med att ha nagelsalong, titta på Four Weddings, spela fotboll och vattna varandra med vattenslangen ;) Vi bakade kakor också, men de blev inte så goda ;) Men fina att titta på iallafall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0