Regnigt värre

Jag får fortfarande en klump i magen när jag ser riktigt mörka moln eller när det kommer kommer riktigt kraftigt regn. Som idag alltså, det var som jag körde från dag till natt på en minut och sedan kom världens störtskur. För er som inte vet det så hade vi en översvämmning hemma -01 i huset och då var regn det värsta jag visste ett tag. Vi fick bo i en husvagn i elva veckor medans första våningen blev fixad och jag kan säga er att när det regnade mot husvagnstaket så var det inte lätt att sova... Idag är det inte så farligt, men gillar fortfarande inte när det regnar en massa.


Det jag vill få sagt är helt enkelt att jag tycker detta gråa och regniga ska sluta - för jag vill vara röd som en kräfta när jag kommer hem till Sverige ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0