Varierande kost...

Är inte något jag kan vara stolt över... För det första består min värdpappas middagar av potatis i mikron, majskolvar och sedan antingen stek, kyckling eller lax. Ibland kan han överraska med broccoli, eller ris, lövbiff och stekta grönsaker. Jag klagar egentligen inte eftersom jag inte behöver göra middag (allt som oftast) - men jag menar - hur mycket näring är det i den maten?

Och när jag "lagar" mat är jag ju inte bättre själv. Man skulle ju kunna tro att pappa lärt upp mig, och det har han nog gjort - om jag hade fått köpa ingredienser själv :P Men nu finns det bara det som jag skrev ovan, och lite sojakorv och chicken nuggets som S äter. Denna vecka har det blivit min "middag" tre dagar - alla bestående av spagetti (stavas det så?). En dag med sojakorv och två dagar med tomatsås.... Såklart är det alltid någon grönsak till, men inte mycket näring där heller :P Behöver jag säga att jag längtar efter min pappas mat????? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0